Eshgh (jast for you)

Eshgh (jast for you)

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 2896
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




شکست عشق

 

این هم از یک عمر مستی کردنم

سال ها شبنم پرستی کردنم

 اما دل زهر جدایی را بخور

 چوب عمری با وفایی را بخور

 اما دل دیدی ماتت کردو رفت

خنده ای بر خاطراتت کردو رفت

من که گفتم این بهار افسره نیست

من که گقتم ای دل بی بندو بار عشق یعنی رنج یعنی انتظار

شیر باشی عشق موشت میکند موش باشی عشق ماتت میکند

اه عجب کاری بدستم داد دل هم شکستو هم شکستم داد...

 

 



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت8:34---12 مهر 1391
سلام
مرسی که به وبلاگ من سرزده ونظرداده بودی منم وظیفه خودم دونستم بیام از وبلاگت دیدین کنم وبلاگ خوبیه فکرکنم تازه راه انداختی وبلاگو یخورده مطالبشو زیاد کن
اگه خواستی لینک هم بشی بیا وبلاگم تو لینک هوشمند خودتو ثبت کن
موفق باشی بازم بهم سربزنی اگه قابل بدونی بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Faranak تاريخ: چهار شنبه 10 / 7 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
خوش اووووووومدیت نظر ندی خدا لهت کنه فداتون

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to faranak000.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com